Retouren


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?


Bestellingen geleverd door PostNL

Webshopbestellingen die door PostNL zijn geleverd kunnen, binnen 14 dagen na levering, per post weer aan ons retour gestuurd worden. Zorg ervoor dat de retourzending is voorzien van een notitie met daarop jouw ordernummer en contactgegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen koppelen aan jouw (bank)gegevens. Retourneren kan naar onderstaand adres:

Het Schippertje Webshop b.v.
Celciusstraat 11
3846 BK Harderwijk

*De retourkosten zijn voor de klant zelf en variëren per transportbedrijf.


Bestellingen geleverd door Het Schippertje transport

Bestellingen die door ons eigen transport bezorgd zijn kunnen binnen 14 dagen na levering geretourneerd worden aan ons magazijn, mits de producten origineel verpakt en onbeschadigd zijn.

Stel ons voorafgaand aan jouw bezoek op de hoogte door een mail te sturen naar info@het-schippertje.nl, zodat wij weten van jouw komst en jouw retour kunnen aannemen en verwerken.


Retour laten ophalen door Het Schippertje transport

Komt het niet uit om jouw bestelling bij ons magazijn te retourneren? Dan bieden wij de mogelijkheid om jouw retour bij jou thuis op te halen, zoals wij deze ook hebben geleverd met ons eigen transport. De transportkosten bedragen ook in dit geval €60,50 inclusief BTW.


Wanneer wordt het bedrag teruggestort op mijn rekening?

Wij zullen het bedrag dat jij van ons retour krijgt binnen 14 dagen terugstorten via Mollie Payments, onder vermelding van het ordernummer.


Het Schippertje Webshop b.v.

Celsiusstraat 11, 3846BK Harderwijk
Tel: 0341-418461
Logistiek: 06 18680591
E-mail: logistiek@het-schippertje.nl